دانلود KGB Archiver v2 - فشرده سازی قدرتمند فایل های حجیم

این نرم افزار نسبت به بقیه فشرده سازها، قدرت بیشتری در فشرده و کم حجم کردن فایل ها دارد.KGB Archiver 1.2.1.24 ابزاری است برای فشرده سازی فایل ها به صورت ''High Compression'' یا حداكثر فشرده سازی كه امتیاز های خیلی بیشتری نسبت به رقیبان خود مثل UHARC و غیره را داراست زیرا میزان درصد فشرده سازی این نرم افزار با نرم افزار های رقیب اختلاف فاحشی دارد به صورتی كه Office 2006 با آرشیو شدن با این نرم افزار حجمش از 430 مگابایت به 1.50 مگابایت تغییر كرد!!


قابلیت های کلیدی نرم افزار KGB Archiver 1.2.1.24 :

  • حداکثر فشرده سازی فایل ها
  • استفاده از تکنولوژی High Compression برای فشرده سازی
  • کاهش سایز مجموعه آفیس از 430 مگابایت به 1.50 مگابایت
  • امکان نمایش شاخه های ویندوز
  • و ...
  •  
.: ادامه مطلب :.

دانلود TuneUp Utilities 2011 v10.0.2011.65 - نرم افزاری سودمند جهت بهینه سازی ویندوز

می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TUNEUP UTILITIES تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TUNEUP نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود.

 

           

.: ادامه مطلب :.

دانلود SuperRam v6.11.29.2010 - نرم افزار بهینه ساز حافظه

كاهش سرعت حافظه یكی از بدترین مشكلات سیستم است كه هر كاربری ممكن است به آن دچار شود.
نرم افزار SuperRam ابزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی حافظه و افزایش سرعت سیستم با آزاد سازی فضاهای خالی هدر رفته حافظه كامپیوتر می باشد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و كار كردن و تنظیم نمودن برنامه بسیار ساده است. همیشه مقداری از توانایی رم بدون استفاده می ماند كه این نرم افزار با تقسیم وظایف سعی می كند بیشترین استفاده از رم بشود تا هیچ فضای هدر رفته ای وجود نداشته باشد. با آنالیزهایی كه این نرم افزار انجام می دهد مقدار فضایی كه در حال هدر رفتن است پیدا می شود و همین فضاهای بدون استفاده می تواند سرعت سیستم شما را تا حد قابل قبولی افزایش بدهد. همچنین روند بهینه سازی در این نرم افزار به صورت خودكار صورت می گیرد در واقع شما برای بهینه سازی نیازی به انجام تنظیماتی خاصی در نرم افزار ندارید البته خود نیز می توانید با انجام تغییرات دلخواه در تظیمات آن باعث افزایش بیشتر سرعت ویندوز شوید.

.: ادامه مطلب :.

ریکاوری هارد رایانه شما با MiniTool Power Data Recovery 6.0.0.1

نرم افزاری سودمند و کاربری آسان جهت بازیابی فایلها برای کاربران خانگی می باشد. این نرم افزار قدرتمند نه تنها فایلهای حذفی شما را بر می گرداند بلکه به کمک این نرم افزار می توانید فایلهایی را که از درایورهایی که قبلاً خراب شده بودند یا ساخت مجدد یافته اند را بازیابی کنید. این نرم افزار نیز قابلیت بازگردانی فایلهای مموری های گوشی و دوربین ها، فلش مموری ها و… را دارد.

.: ادامه مطلب :.

قفل گذاری بر روی USB ها و جلوگیری از ورود ویروس با -USB Secure 1.5.0

دیگر کمتر کسی را می یابد که با کامپیوتر آشنایی داشته باشد و یک فلش مموری در جیبش نباشد ! طبیعی است با زیاد شدن استفاده از یک وسیله ، مشکلات آن نیز یکی یکی پدیدار خواهد شد . ویروسی شدن شدن فلش مموری و همچنین دسترسی آسان همه اشخاص به آن را میتوان از چندین مشکل این وسیله نام برد . در این مطلب محور اصلی ما دسترسی آسان همه به فلش مموری شماست . طوری که اگر شما فلش مموری خود را گم کنید ، هر شخصی با اتصال آن به سیستم خود میتواند به اطلاعات آن دست پیدا کند . یا اگر آن را در محلی جا بگذارید ، بازهم این موضوع صدق می کند . راه حل چیست ؟ کمپانی NewSoftwares.net  پاسخ این سوال شما را داده است .
USB Secure محصول این شرکت است که برای رمز گذاری روی تمام حافظه های قابل حمل تولید شده است . شما با نرم افزاری میتواند برای USB drives, Thumb drives, Memory cards, External drives and Flash drives خود رمز بگذارید تا کسی به غیر شما که از پسورد اطلاع ندارد ، نتواند آن را بازگشایی کند و اطلاعات را به سرقت ببرد ! این نرم افزار با تنظیمات خود طوری عمل می کند که وقتی شما آن را به USB متصل می کنید ، از شما پسورد میخواهد . این نرم افزار نیاز به دانش فنی زیادی ندارد و بسیار آسان می باشد ومیتواند اطلاعات موجود در فلش مموری شما که شاید بسیار شخصی و یا بسیار ارزشمند باشد را محافظت کند تا از گزند سرقت در امان باشد .

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی زیبای Street Fighter Alpha برای موبایل سری60ورژن5

بازی زیبا و مبارزه ای جنگجوی خیابانی آلفا street fighter alpha برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۵ با فرمت جاوا.

 عکس   دانلود بازی مبارزه ای جنگجوی خیابانی آلفا برای سری 60 ورژن 5
 
.: ادامه مطلب :.

نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon v8.0.8

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylonتنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار دیوار آتش USB FireWall 1.1.3(ورژن جدید)

USB فایروال بلوک ویروس ها و دیگر برنامه های های عمدی که سعی در گسترش سیستم شما زمانی که یک دستگاه USB قرار داده شده است. نرم افزار را اجرا می کند در کار پس زمینه و هشدار شما بلافاصله در صورت سعی کنید از نفوذ است. شما می توانید این برنامه را متوقف و حذف دانشیار فایل با.

USB فایروال می کند هر گونه ویروس به روز رسانی تعریف نیاز ندارد. USB فایروال نیز می توانید پارتیشن های هارد دیسک شما را از برنامه خودکار آغاز شده تمیز می کند.(ترجمه شده از سایت های انگلیسی)


.: ادامه مطلب :.

تغییر تصویر زمینه دسکتاپ باAny Background 2.10

نرم افزاری که به کمک آن می توان تصاویر پشت زمینه دسکتاپ کامپیوتر را در هر زمان دلخواه به راحتی تغییر دهید و عکس دلخواه خود را در پشت زمینه قرار دهید.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- معرفی یک پوشه به نرم افزار که عکس های پشت زمینه دسکتاپ شما از محتویات آن پوشه تشکیل می شود و با اضافه نمودن عکس های جدید به پوشه برنامه به صورت خودکار آن ها را شناسایی و در زمینه دسکتاپ شما قرار می دهد.
- تغییر خودکار عکس های پشت زمینه در زمان های تعیین شده توسط شما
- تغییر عکس های پشت زمینه به صورت دستی توسط کلید های میانبر
- قابلیت تغییر موقعیت عکس در پشت زمینه کامپیوتر
- توانایی قرار دادن تقویم ماهیانه بر روی پشت زمینه
- توانایی انتخاب چند عکس دلخواه در یک پوشه و جلوگیری از نمایش دیگر عکس ها در پشت زمینه
و ... . نرم افزاری که به کمک آن می توان تصاویر پشت زمینه دسکتاپ کامپیوتر را در هر زمان دلخواه به راحتی تغییر دهید و عکس دلخواه خود را در پشت زمینه قرار دهید.
.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

مطالب قبلي
دانلودTesta v2.3 - نرم افزار مدیریت آزمون آنلاین «تستا» پلیر بی نظیر و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 2.0.0 Final دانلود نرم افزار Real Player 15 پخش فایل های صوتی و تصویری دانلود K-Lite Codec Packs v9.7.5 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری دانلود GOM Player v2.1.33 Build 5071 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری ضبط ،پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با jetAudio 8.0.15.1900 Plus VX ساخت آسان تصاویر متحرک با نرم افزارEasy GIF Animator 5.2 لذت مرور فایلهای PDF به صورت کتاب بازی مکعب روبیک پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0 بازی Persian-World-Game بازی FLY BOY V1.05 برای اندروید بازی جذاب Foosball 3D v1.0.0 برای آندروید دانلود بازی جذاب و معروف Zuma Factory آندروید دانلود بازی اندروید-Road Warrior: top free v1.1.5 دانلود KGB Archiver v2 - فشرده سازی قدرتمند فایل های حجیم دانلود TuneUp Utilities 2011 v10.0.2011.65 - نرم افزاری سودمند جهت بهینه سازی ویندوز دانلود SuperRam v6.11.29.2010 - نرم افزار بهینه ساز حافظه قفل گذاری بر روی USB ها و جلوگیری از ورود ویروس با -USB Secure 1.5.0 ریکاوری هارد رایانه شما با MiniTool Power Data Recovery 6.0.0.1





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

amir370

علی

amir370

http://amir370.loxblog.com

دانلود

دانلود

دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

دانلود